This is a subheading
Reputációs segítségre van szüksége? Próbálja ki ezeket a tippeket és trükköket
Ha vannak egymással versengő cégek, az kapja a legtöbb üzletet, amelyiknek a legjobb a hírneve. Ez annak köszönhető, hogy a hírnév valóban számít az ügyfeleknek. Ez az, amire az emberek hajlandóak pénzt költeni. Ha szeretné megtudni, hogyan kell kezelni a hírnevet, ez a cikk segíthet.
Mielőtt túl sok energiát fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, hogy mennyi pénzre van szüksége, ha van egyáltalán. Keresse meg vállalkozását a Google segítségével. Negatív eredmények jelennek meg? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.
A sikerhez elengedhetetlen az ügyfeleivel való kapcsolattartás. Ez különösen igaz, ha nagyobb vállalkozással rendelkezik. Tudni akarják, hogy számítanak. Próbáljon meg egy olyan rendszert használni, amely automatizált és képes együttműködni az ügyféllel. Mindig próbáljon visszajelzést kérni a legutóbbi vásárlásaikról.
Az egyik elsődleges módja a hírneve kezelésének, ha vállalja üzleti márkáját az interneten, és kezébe veszi az Önről szóló tartalmak kezelését.
Próbálja meg az elégedetlen ügyfeleket a lehető legjobban boldoggá tenni. Ha egy ügyfél rossz tapasztalatát valami jóra tudja fordítani, ügyfelei értékelni fogják a törődését. Ez még jobb, ha online is megteheti. Más érdeklődők és ügyfelek láthatják, hogy Ön aktívan foglalkozik a problémákkal, így később hajlamosabbak lesznek az Ön cégétől vásárolni.
Próbáljon meg utánanézni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások ugyan némi pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév elindításában, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek a szakemberek. Figyelik az online tevékenységet az Ön számára, és segíthetnek a negatív hírnév elkerülésében és leküzdésében egyaránt.
Soha ne veszítse el a hidegvérét az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is
ért egyet egy ügyféllel, ne támadja meg, és ne viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a
lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, hiszen
nem akar rossz hírnevet kelteni a vállalatának.
Amikor az emberek időt szánnak arra, hogy mondjanak valamit az Ön vállalkozásáról, fontos, hogy Ön
elég udvariasan válaszoljon. Bár lehet, hogy Ön nagyon elfoglalt ember, ez azt mutatja a
közönségének, hogy valóban törődik velük és azzal, amit mondani akarnak. Ez létfontosságú, ha
állandó ügyfélkört szeretne fenntartani.
Fordítson nagy figyelmet arra, hogy hogyan érzékelik Önt az interneten. Egyetlen negatív eredmény a
Google-on akár el is süllyesztheti Önt. Ha szemmel tartja a keresési eredményeket, biztosíthatja,
hogy a negatív visszajelzések ne legyenek magasan a találatok között. Próbálja meg havonta
néhányszor megtenni ezt.
Legyen ott, ahol az ügyfelei gyakran megfordulnak. Ha az ügyfelei gyakran látogatnak egy adott
éttermet vagy más helyet, látogasson el oda gyakran. Azzal, hogy érdeklődik az ügyfelei iránt, azt
látja, hogy kik is ők valójában, és sokkal jobb szolgáltatást tud majd nyújtani nekik. A legtöbb ember
jobban érzi magát ezekben a társas helyzetekben, így nagyobb valószínűséggel engedik be Önt a
bizalmukba.
Fordítson figyelmet arra, hogy vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve utat fog
törni az online világba. Ha a cégéről szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért.
Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív
véleményeket hagyjanak.
Tartsa elégedettnek jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat feltűnő médiát
használ az új ügyfelek bevonására, és semmit sem tesz a jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszafelé sülhet el,
és az általános nyereség csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon a visszatérő ügyfeleknek olyan
ösztönzőket, amelyeket az új ügyfeleknek nem kínálnak. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli az
üzletüket.
Ha online van, és tudja, hogy olyasmit akar tenni, ami tönkre teheti az üzleti hírnevét, mindig használjon álnevet. Ezáltal lesz hová elrejtőznie, így senki sem tudja, hogy Ön az. Ne szóljon erről senkinek, különben megkockáztatja, hogy mások is rájönnek.
Minden hónapban ellenőrizze a keresőmotorokat. Mindig keresse meg a Google-ban a cégnevét, és tekintse át a teljes weboldalát. Nézze meg alaposan a tartalmát, és keressen negatív megjegyzéseket, amelyeket Ön is kijavíthat. Kövesse nyomon, honnan származnak a negatív tartalmak és megjegyzések. Próbálja meg ezt mindenáron pacifikálni.
Akár képes vagy nem képes megoldani egy problémát vagy konfliktust online, ha egy helyzetnek vége, akkor azt el kell engednie. Ahelyett, hogy a problémákon rágódnál, egyszerűen elemezd ki őket, tanulj belőlük, és lépj tovább. Ez segíteni fog abban, hogy erős online hírnevet építsen ki, mint olyan személy, aki képes könnyen interakcióba lépni, miközben a céljaira összpontosít.
Fogadja el a környezet fenntarthatóságát felölelő működési elveket. A fogyasztók manapság sokkal érzékenyebbek a környezetvédelemre. Hajlamosak arra, hogy ne üzleteljenek olyan vállalatokkal, amelyek pazarlóak, és amelyek látszólag nem tesznek erőfeszítéseket az erőforrások megőrzésére. Beszéljen arról, hogy mit tesz vállalata a fenntarthatóság terén, és gyakoroljon pozitív hatást.
Egy vállalat hírnevének kezelése nehéz feladat. Ha vállalata hírneve romlik, fontos, hogy gyorsan reagáljon a kárelhárítási taktikával. A rossz hírnév miatt a vállalat elveszíti ügyfeleit. Olvasson tovább a hírnévmenedzsmentről, hogy a csúcson maradhasson.
this is a subheading
this is a heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Massa sapien faucibus et molestie ac. Nulla facilisi morbi tempus iaculis urna id volutpat. Sit amet justo donec enim diam vulputate ut. Tempor orci dapibus ultrices in iaculis nunc sed.
Pharetra convallis posuere morbi leo urna. Non quam lacus suspendisse faucibus interdum posuere lorem ipsum. Accumsan tortor posuere ac ut consequat semper viverra nam libero. Fusce id velit ut tortor pretium.
© Copyright Marketing de Buscadores